בגרות בספרות חורף 2020 (תש"פ) – סיכומים

כאן תמצאו את פירוט תוכנית הלימוד וסיכומים בתוכנית הלימודים בספרות לבגרות. המידע מבוסס על תוכנית הלימודים של משרד החינוך לבחינת הבגרות בספרות החל משנה"ל תשע"ה ואילך ומותאם למועד בחינת הבגרות חורף 2020 – תש"פ (יש לוודא דרך המוסד בו אתם נבחנים את מספר השאלון ואת התאמתו לתוכנית הלימודים).

בחינת הבגרות בספרות במועד חורף 2020 כוללת ארבעה פרקים: שירה, סיפור קצר, דרמה ורומן. בכל אחד מהפרקים נכללת רשימת יצירות מהן חובה לבחור כמה שעליהן נבחנים. בכל קישור להלן תמצאו את רשימת היצירות הנכללת בכל פרק וכל סיכומים של חלק מהיצירות וכן שאלות לתרגול לקראת הבחינה (סיכומים נוספים יעלו בקרוב).

  1. פרק שירה: הכולל את שירת ימי הביניים, שירת ביאליק, שירה עברית מהמחצית הראשונה והשנייה של המאה ה-20.
  2. פרק סיפור קצר: הכולל את סיפורי ש"י עגנון, סיפור עברי מהמחצית הראשונה של המאה ה-20 ומהמחצית השנייה וראשית המאה ה-21 וכן סיפורים מתורגמים.
  3. פרק דרמה: כולל מחזות עבריים ומתורגמים, קלאסיים ומודרניים.
  4. פרק רומן עברי ונובלה: כולל רומנים ונובלות עבריים ומתורגמים.

סיכומים נוספים תוכלו למצוא בעמוד הסיכומים לבגרות בספרות הראשי שלנו. כאן תוכלו גם למצוא את ריכוז כל היצירות שלהן יש סיכומים באתר שלנו. כאן תוכלו למצוא את עמוד היצירות והסיכומים לבגרות בספרות במסלול הממלכתי-דתי. מאגר הסיכומים מתרחב כל העת ומתאים את עצמו לתוכנית הלימודים בספרות.

המידע לעיל מבוסס על פרסומי משרד החינוך והוא אינו מהווה מידע רשמי הנמסר דרך בתי הספר. השימוש בסיכומים הינו על אחריותו של הלומד בלבד.

לסיכומים מעודכנים: בגרות בספרות: סיכומים לפי מיקוד קיץ 2020

עוד דברים מעניינים: