מיקוד לבגרות קיץ 2014 תשע"ד

באתר טקסטולוגיה ריכזנו לכם את סיכומים של חומרי המיקוד לבחינות הבגרות השונות הנערכות במועד קיץ 2014 תשע"ד. שימו לב כי החל משנת הלימודים תשע"ד, בהתאם להנחיות משרד החינוך, לא מתפרסמים יותר מיקודים בסמוך למועד בחינת הבגרות אלא מסמכי הלימה (לשעות הוראה) שמפרטים את חומר הלימוד לקראת בחינת הבגרות בקיץ כבר בראשית השנה.

כאן באתר תמצאו את חומרי הלימוד במקצועות הבגרות: ספרות, היסטוריה, אזרחות ותנ"ך בהתאם לחומרי המיקוד (הלימה) של תוכנית הלימודים לבחינת הבגרות למועד קיץ 2014 תשע"ד (שתקפים גם לבגרות במועד חורף תשע"ה). בכל אחד מהקישורים שלהלן תמצאו את מסמכי משרד החינוך המפרטים את חומר הלימוד לבגרות (מיקוד\הלימה) בכל אחד מהמקצועות וכן קישורים לעמודי סיכומים של החומר הנכלל בתוכנית הלימודים לבגרות בכל מקצוע.

תוכלו לפנות גם לעמוד סיכומי מיקוד לבגרות שלנו באתר.

מיקוד\הלימה לבגרות בהיסטוריה

חומר הלימוד לקראת בחינת הבגרות בהיסטוריה במועד קיץ 2014 תשע"ד מתחלק לשניים בהתאם לחלוקה בתוכנית הלימודים לבגרות המתחלקים להיסטוריה א' והיסטוריה ב'. ראו:

סיכומים לבגרות בהיסטוריה א’ – קיץ 2014

סיכומים לבגרות בהיסטוריה ב’ – קיץ 2014

מיקוד\הלימה לבגרות באזרחות

ראו: סיכומים לבגרות באזרחות קיץ 2014

מיקוד\הלימה לבגרות בתנ"ך

במועד קיץ 2014 תשע"ד נערכת בחינת בגרות בתנ"ך על פי שתי תוכניות שונות: תוכנית חדשה ותוכנית חדשה מעודכנת. על מנת להבין איזו תוכנית אתם לומדים תוכלו לפנות לעמוד הראשי של סיכומים לבגרות בתנ”ך קיץ 2014.

מיקוד\הלימה לבגרות בספרות

חומר הלימוד לקראת בחינת הבגרות בספרות מתחלק לכמה חלקים. בעמוד הראשי של סיכומים לבגרות בספרות קיץ 2014 תוכלו למצוא סקירה של כל החומר הנלמד לבגרות בספרות במועד קיץ 2014 וכן קישורים לסיכומים. בעמודים המתרכזים ב פרק שירה או פרק סיפור קצר תוכלו למצוא סיכומים ממוקדים בנושאי אלו.

כמו כן תוכלו למצוא סיכומים מלאים של כל חומר הלימוד לבגרות במקצועות השונים (לפני המיקוד) בעמוד הסיכומים לתיכון ולבגרות שלנו כאן באתר.

חומרי הלמידה של המיקוד \ הלימה המתפרסמים כאן מתאימים לחוזרי המפמ"רים השונים כפי שפורסמו באינטרנט. עם זאת חלה חובה על התלמיד לוודא אל מול המורה הרלוונטי את חומר הלימוד המתאים לבחינת הבגרות והשאלון שלו. האחריות על השימוש במיקודים והסיכומים באתר הינה על אחריות הלומד בלבד.

למידע נוסף ראו: סיכומים לבגרויות במועד קיץ 2014

עוד דברים מעניינים: