בגרות – מאגר סיכומים מקיף

באתר טקטסטולוגיה נמצאים כיום קרוב ל-2,000 עמודי סיכום בנושאים הנלמדים לבגרות. על מנת להקל עליכם למצוא את הסיכומים שאתם צריכים להלן סקירה קצרה ומורה נבוכים למאגר הסיכומים לבגרות של האתר שלנו.

את המסע שלכם בנבכי מאגר הסיכומים לבגרות שלנו באתר אפשר להתחיל בעמוד סיכומים לבגרות ולתיכון שמרכז את כל משאבי הסיכום העיקריים בנושאי הבגרות שמופיעים כאן באתר. אם אתם לומדים לקראת מועד בגרות ספציפי מומלץ לבדוק את עמוד הסיכומי מיקוד לבגרות שמתעדכן לקראת כל מועד של בחינת בגרות (חורף או קיץ) ומכיל סיכומים המותאמים לחומרים המתפרסמים במסגרת המיקוד של בחינות הבגרות במקצועות השונים.

מלבד זאת, באתר תמצאו סיכומים לבגרות בשישה מקצועות עיקריים: אזרחות, היסטוריה, תנ"ך, ספרות, מחשבת ישראל ופסיכולוגיה.

במאגר הסיכומים בתנ”ך שבאתר תמצאו למעלה מ-500 עמודי סיכום המכסים את מרבית חומרי הלימוד לקראת בחינת הבגרות בתנ"ך על חלקיה השונים. הסיכומים לבגרות בתנ"ך בנויים על פי נושאים שונים ובכל נושא תוכלו למצוא סיכומים מחולקים על פי פרקים.

מאגר הסיכומים בספרות מכיל אף הוא מאות עמודי סיכום של יצירות ספרותיות שונות הנלמדות במסגרת תוכנית הלימודים לבגרות בספרות. גם כאן תמצאו בעמוד הראשי חלוקה לנושאים מרכזיים ומשם קישורים לעמודי סיכום של יצירות ספרותיות שונות.

במאגר הסיכומים באזרחות תמצאו את מיטב חומרי הלימוד לקראת בחינת הבגרות באזרחות. במאגר זה החומרים מופיעים בעמוד אחד מרכזי כאשר כל קישור יוביל אתכם לעמוד סיכום של נושא אחר הנכלל בחומר לבחינת הבגרות באזרחות.

מאגר הסיכומים בהיסטוריה באתר מחולק, בהתאם למבנה בחינת הבגרות בהיסטוריה, לשני חלקים: בגרות בהיסטוריה א' ובגרות בהיסטוריה ב'. גם כאן תמצאו מערך גדול של סיכומים המכסים את כל חומרי הלימוד לקראת בחינות הבגרות בהיסטוריה.

כמו כן, תוכלו למצוא באתר מאגרים של סיכומים בסוציולוגיה סיכומים בפסיכולוגיה וכן אסופה של סיכומים במחשבת ישראל.

כאן תוכלו למצוא מאגר סיכומים על פי מיקוד בגרות חורף תשע"ו 2016.

הייחודיות של הסיכומים באתר טקסטולוגיה הם בחלוקה לעמודי סיכום נפרדים כאשר בכל עמוד סיכום באזרחות, תנ"ך, ספרות או היסטוריה תוכלו למצוא קישורים לעמודי סיכום נוספים על מנת לאפשר למידה אינטואיטיבית וזורמת שעוברת מנושא לנושא על פי עניינו של הלומד.

חשוב להדגיש כי סיכומים לבגרות וסיכומים בכלל אינם תחליף ללמידה מלאה של החומר והשימוש בסיכומים שבאתר הינו על אחריות הלומד בלבד.

עוד דברים מעניינים: