קורס כתיבה יוצרת

להלן מוגש לכם קורס כתיבה יוצרת חינם און ליין שיכול להוות חלופה או תוספת לאפשרות היקרה של סדנת כתיבה. הקורס מוקדש ללימוד ותרגול של היבטים שונים בתחום של כתיבה יוצרת והוא מיועד לסייע לכותבים מתחילים ומתקדמים לרכוש כלים שיסייעו להם לשפר את היכולת שלהם לכתוב פרוזה ברמה גבוהה ולבטא את עצמם על ידי מסגרת מקוונת של לימודי כתיבה. הקורס כולל הסברים על היבטים שונים של התחום של כתיבה יוצרת או כתיבה יצירתית בצד תרגילי כתיבה שמיועדים לאפשר לכם לתרגל את החומר הנלמד.

ישנם סוגים רבים של כתיבה יוצרת החל משירה, דרך תסריטים או אוטוביוגרפיה ועד לכתיבה פרוזה. הקורס שמוצע לכם להלן מתמקד בעיקר בכתיבת פרוזה בדגש על סיפורים קצרים אך הוא יאפשר לכם לקבל הבנה בסיסית וכלים שיסייעו לכם להעמיד תוצרים איכותיים גם בסוגים אחרים של כתיבה יוצרת.

הקורס מחולק לשיעורים המוקדשים כל אחד להיבט אחר מהתחום של כתיבה יוצרת. כל שיעור מספק לכם מידע, רקע תיאורטי והסברים אודות נושא מסוים כמו אפיון דמויות, סוגי מספרים, סגנון ועוד תחומים רבים אחרים ובסופו תמצאו תרגילי כתיבה לתרגול עצמי.

חשוב מאוד בעבור כל מי שרוצה להפיק את המיטב מהקורס שמוצע לכם להלן לא להסתפק אך ורק בחומר התיאורטי אלא גם לתרגל אותו בפועל דרך כתיבה יצירתית. כתיבה היא הדרך הטובה ביותר לשפר את היכולות שלכם ואף קורס כתיבה  או סדנת כתיבה יוצרת אינם שלם ללא תרגול של החומר הנלמד. למעשה, המטרה העיקרית של כל קורס כתיבה יוצרת, מעבר להבנה וההכרות עם הנושאים התיאורטיים של כתיבה, היא עצם ההתנסות בכתיבה מעשית תוך התייחסות ותשומת לב להיבטים השונים שלה שאנשים הניגשים למלאכת הכתיבה באופן אינטואיטיבי לעיתים אינם שמים לב אליהם. פידבק אף הוא חלק חשוב מהלימוד של כתיבה יוצרת ומהסיבה הזו אנו נרצה לאפשר לכם לשלוח לנו את התרגילים שלכם שאותם נשתדל לפרסם בצירוף מערכת תגובות כך שתוכלו לקבל את דעתם של גולשים ואנשים שתפנו אל היצירות שלכם. חשוב להדגיש שחוסר ביטחון הוא המחסום הכי גדול העומד בפני כותבים בראשית דרכם, ולכן חשוב להתייחס אל תרגילי הכתיבה שלכם בתור מה שהם – רק תרגילי כתיבה. זוהי לא יצירת המופת שלכם, אותה תוכלו לכתוב כשתסיימו את הקורס. כרגע פשוט תנו לעצמכם לשקוע ולהתמסר לכתיבה ומה שיצא יצא – זוהי הדרך הכי טובה לשפר את היכולת שלכם ולבנות ביטחון בכתיבה. בהצלחה!

כדי להתחיל את הקורס לחצו כאן

לתוכן העניינים של השיעור לחצו כאן

זמן רב, מאמצים והרבה רצון טוב הושקעו בכתיבת תכני קורס הכתיבה היוצרת הניתנים כאן בחינם, אנא שקלו להראות את הערכתם בתרומה צנועה:

עוד דברים מעניינים: