סיכומים במנהל עסקים

מנהל עסקים הוא למעשה שם כולל למספר תחומים רבים המגיעים מדיסציפלינות שונות במדעי החברה והכלכלה והוא כולל תחומים כמו שיווןק, מימון, פרסום, חשבונאות, ניהול משאבי אנוש ועוד תחומים רבים הרלוונטים לניהול של עסק או עשיית עסקים. מנהל עסקים הוא אחד התחומים הנלמדים ביותר במדינת ישראל אך הוא גם אחד התחומים האמורפיים ביותר ונושאים רבים וקורסים רבים נכנסים תחת המטרייה הרחבה של מנהל עסקים. בין התחומים הנכללים תחת מנהל עסקים ניתן באופן כללי למנות את: מנהל השיווק, מנהל הייצור, מנהל המימון, מנהל משאבי האנוש, מנהל מערכות המידע וכן חקר ביצועים.

כאן ליקטנו לכם אסופת סיכומים במנהל עסקים. הסיכומים נוגעים לקורסים שונים שנלמדים בדרך כלל במוסדות האקדמיים בהם נלמד מנהל עסקים. הסיכומים מתמצתים את עיקרי החומר של קורסים שונים בתחום ומיועדים לסייע לכם לערוך חזרות לקראת המבחן במקרה הטוב או להפגש לראשונה עם חומר הקורס במקרה בו הברזתם לאורך כל הסמסטר, תופעה נפוצה למדי בקרב סטודנטים למנהל עסקים. הסיכומים מאורגנים בצורה של רשימות נושאים שונות כאשר כל נושא מקשר לעמוד הראשי וכן לעמודים רלוונטים אחרים, מה שמאפשר למידה אינטואיטיבית ונוחה מצד אחד ומצד שני מאורגנת וסדורה.

התנהגות ארגונית – סיכומי הקורס מבוא להתנהגות ארגונית המקנה ידע לגבי תיאוריות וגישות בחקר ההתנהגות הארגונית והדרכים לשפר את ביצועיו של הארגון. יסודות מדעי ההתנהגות הוא קורס נוסף המתקשר בתכנים שלו לנושא של התנהגות ארגונית. ראה גם סיכום קורס אודות תרבות ארגונית של האו"פ.

יסודות השיווק – סיכומי קורס הסוקר את העקרונות הבסיסיים של תורת השיווק.

התנהגות צרכנים – בוחן את האופן שבו צרכנים מבצעים בחירות ומגיבים לפעולות עליהם.

יסודות הפרסום – סוקר את עיקרי תורת הפרסום ומהווה מבוא לנושא.

 כלכלת ישראל – קורס הסוקר את ההיסטוריה של הכלכלה הישראלית ותהליכים מרכזיים שהתרחשו בה מראשיתה

המשק הישראלי – קורס הסוקר היבטים שונים של המשק הישראלי ותהליכים מרכזיים בהיסטוריה של הכלכלה הישראלית

אתיקה ועסקים – קורס העוסק בגישות שונות למוסר בהקשר העסקי

דיני תאגידים – מערכת החקיקה בענייני חברות ותאגידים

כאן תוכלו גם למצוא מאגר מונחים ומושגים במנהל עסקים שיכול ללוות את תכני הסיכומים של הקורסים השונים.

מי היה קונפוציוס

קונפוציוס: הנער היתום שהפך להיות הוגה הדעות שעיצב את פניה של סין עד ימינו. מבוא לחיים ותורת החיים של קונפוציוס

עוד דברים מעניינים: