סקירת אתרי בניית אתרים בחינם

אתרי אינטרנט רבים מציעים כיום שירותים של בניית אתרים בחינם. ישנם לא מעט אתרי בניית אתרים בחינם שמציעים כיום אפשרויות נוחות למדי בכדי לבנות אתר אינטרנט, ולהלן אנו מציעים מור נבוכים לכל מי שרוצה לבנות אתר אינטרנט וסקירה על אתרי בניית אתרים בחינם שונים שקיימים כיום.

גוגל מציע שני אתרי בניית אתרים בחינם עיקריים, גוגל בלוגר וגוגל סייטס, שניהם אתרי בניית אתרים בחינם שמציעים אפשרות להקים בחינם בלוג או אתר לכל דבר ועניין. ללא כל ספק מבין האפשרויות שמציעה גוגל של אתרי בניית אתרים בחינם גוגל בלוגר הוא האפשרות הטובה יותר. המערכת של גוגל סייטס עדיין מסורבלת ולא נוחה, קוד האבטחה יוצר בעיות, והמראה של האתר אינו אחיד בצפייה בדפדפנים שונים. גוגל בלוגר מציעים ממשק נוח וידידותי, אם כי לעיתים מעט מוגבל, שמאפשר לבנות בלוג אך גם לעצב אותו בתור אתר של ממש, ללא קוד מאובטח ועם פעולה אחידה עם כל הדפדפנים.

אתר וויבלי אף הוא חלק מאותם אתרי בניית אתרים בחינם שמציעים ממשק נוח יחסית של גרירה והפלה ואפשרויות עיצוב נרחבות המאפשרות הקמת אתר לכל מטרה. וויבלי, כמו גוגל, מאפשרת הצבת פרסומות באתר (אך אינה מציבה פרסומות משל עצמה) אך בשונה מגוגל היא מתחלקת ברווחים עם בעלי האתר שאצל אתרי בניית אתרים בחינם של גוגל כל הרווחים הולכים אל מי שהקים את האתר.

גם אתר וורדפרס הוא אתר בניית אתרים חינם המציע את האפשרות של פתיחת בלוג בחינם, והמערכת שלו מעולה ורבת אפשרויות אם כי מעט מורכבת ומצריכה ניסיון והבנה שבאים עם הזמן.

האתר הישראלי לייבסיטי אף הוא אתר בניית אתרים בחינם ישראלי שמציע ממשק נוח יחסית ויתרונות מרובים. אך עם זאת לייבסיטי אינו באמת אתר בניית אתרים בחינם שכן את האתר שתבנו תוכלו להפעיל בחינם רק למשך חודש ולאחר מכן תדרשו כבר להתחיל לשלם. זכרו כי לוקח זמן רב לפתח אתר, בין אם אתר בתשלום או אתר באתרי בניית אתרים בחינם, ועל כן חודש הניסיון של לייבסיטי לא תמיד מספיק כדי לבחון את הפוטנציאל שיש לכם מהקמת אתר.

בכל האופציות של אתרי בניית אתרים בחינם שם הדומיין הוא חלק משמו של אתר בניית האתרים ולא שם דומיין פרטי, אם כי במקרים רבים ניתן לרכוש דומיין ולהעביר אליו את האתר שלכם או מראש להשתמש במערכת של בניית אתרים בחינם בכדי לבנות אתר הרשום על דומיין משלכם.

 

ראה: איך לבנות אתר אינטרנט

ראה גם: בניית אתרים בחינם – המדריך השלם, מדריך בניית אתרים בחינם

עוד דברים מעניינים:

מה ההבדל בין סימפתיה ואמפתיה?

האם זו "אמפתיה" או "סימפתיה" שאתם מביעים? בעוד שרוב האנשים נוטים להחליף ולבלבל במשמעות המילים, ההבדל במנגנון הרגשי שלהן חשוב. אמפתיה, היכולת להרגיש בפועל את מה שאדם אחר מרגיש, שונה