פרויקט שביל ישראל

פרויקט שביל ישראל היא פרי יוזמה של קבוצת אנשי שטח, מדריכי טיולים ואחרים, שהרגישו שעם הפופולאריות העולה של שביל ישראל הרבה אנשים צועדים על שביליו מבלי לדעת היכן הם הולכים. להן הוקם פרויקט שביל ישראל בתור מפעל חינוכי שאמור לספק לכל מי שמעוניין לצעוד את שביל ישראל לא רק מידע טכני אודות היערכות, ציוד וכיוצא בזה אלא גם מידע העשרתי שיעמיק את החוויה של שביל ישראל על ידי ידע והבנה של הנופים והמקומות שבהם פוגשים בדרך. בכל שנה צועדים אלפי אנשים על נתיביו של שביל ישראל ומאות מהם אף הולכים ברצף את כל שביל ישראל לאורכו מדן ועד אילת. בעבור כל אלו יש צורך במידע שגם יאפשר לתכנן את שביל ישראל והצעידה עליו, אך גם בכדי להעמיק את החוויה של הליכה על שביל ישראל על ידי העשרתה עם ידע רלוונטי והבנה מעמיקה יותר של החוויה בהקשרי הנוף הטבעי והנוף האנושי שבו נתקלים על שביל ישראל.

חלקו העיקרי של אתר "השביל הזה מתחיל כאן" המוקדש כאמור לנושא של שביל ישראל מפרט את חלקיו של שביל ישראל על בסיס חלוקה למקטעים מדרום לצפון. בשונה ממדריכים אחרים של שביל ישראל, המידע על מקטעיו השונים של השביל בפרויקט "השביל הזה מתחיל כאן" אינו מידע טכני על נקודות מים, לינה וכיוצא בזה אלא מידע אודות האזורים, המקומות והאתרים שבהם עובר שביל ישראל.

בנוסף לחלוקת מקטעי שביל ישראל ומידע עליהם תוכלו למצוא באתר "השביל הזה מתחיל כאן" גם מידע כללי בנוגע להערכות וההתנהלות על שביל ישראל כמו למשל דיון על עונות הטיול על שביל ישראל והאפשרויות השונות העומדות בפני המטייל עליו. באתר תמצאו דיון נרחב אודות סוגי הציוד שדרוש לשביל ישראל, מפות שביל ישראל, טיפים, סוגיות שונות בהקשר של תכנון שביל ישראל, המלצות לתוספות ומסלולים אחרים באזור ומסלולים ארוכים אחרים כמו שביל הגולן, שביל ירושלים ושביל ים אל ים ואפילו קטעי הומור שרלוונטים לעולמם הפנימי של הצועדים על שביל ישראל.

המידע אודות שביל ישראל באתר "השביל הזה מתחיל כאן" נאסף בקפידה רבה על ידי אנשים מנוסים המכירים היטב את השביל והוא נאסף בכדי לשרת את כל המטיילים על שביל ישראל שימצאו בו עניין ותועלת.

לכניסה לפרויקט שביל ישראל

סוגי מנהיגות נפוצים

שבעה סוגי מנהיגות נפוצים על פי המחקר בתחומי הסוציולוגיה הארגונית וניהול עסקי.

עוד דברים מעניינים: