בגרות בספרות קיץ 2016 – סיכומים ומידע

שימו לב! עמוד זה אינו מעודכן, עברו ל:סיכומים מעודכנים לבגרות בספרות בשנה"ל הנוכחית

שלום ללומדי הספרות לבגרות,

בעמוד זה תוכלו למצוא מידע רלוונטי וקישורים לסיכומים לקראת בחינת הבגרות בספרות במועד קיץ 2016 תשע"ו (2 יח"ל).

שימו לב! במועד קיץ 2016 נערכת בחינת הבגרות בספרות בשתי מתכונות שונות בהתאם לשתי תוכניות לימודים שונות (האחת ישנה והשנייה חדשה). התוכנית הישנה רלוונטית רק לתלמידי י"ב ואילו התוכנית החדשה חלה על תלמידי י' וי"א (אם יש לכם ספק באיזו תוכנית אתם נבחנים אנא וודאו זאת עם רכזי מקצוע הספרות אצלכם בבית הספר).

את הסיכומים ריכזנו לפיכך לפי שתי תוכניות הלימודים בספרות:

לבחינת הבגרות בספרות קיץ 2016 לתלמידי י"ב (תוכנית ישנה) – לחצו כאן

לבחינת הבגרות בספרות קיץ 2016 לתלמידי י' ו-י"א (תוכנית חדשה) – לחצו כאן

בכל אחד מעמודי הסיכומים תמצאו את מבנה בחינת הבגרות על פרקיה השונים, את רשימת כל יצירות הספרות הנכללות בבחינת הבגרות וכן קישורים לסיכומי יצירות או למשאבי העשרה.

מועד בחינת הבגרות

בחינת הבגרות בספרות במועד קיץ 2016 תערך ביום חמישי ה-9.6.16 (ראו גם מועדי בחינות הבגרות קיץ 2016)

משאבי לימוד נוספים

בתחום הספרות באתר תוכלו לעיין במאגר הסיכומים לבגרות בספרות הכללי שלנו הכולל עמודים מיוחדים לפרק השירה (כולל  שירת ימי הביניים ושירת ביאליק) וכן פרק הסיפור הקצר.

כאן תוכלו למצוא בנוסף חומר וסיכומים לבחינת הבגרות בספרות וכן רשימת כל הסיכומים בספרות באתר.

כמו כן, ריכזנו בעבורכם את כל החומרים המידע והמשאבים בעבור בגרות קיץ 2016 כאן בדף אחד לשימושכם.

הבהרה חשובה

עורכי טקסטולוגיה עושים כל מאמץ על מנת לספק לציבור הלומדים לבגרות מידע מהימן וסיכומים איכותיים על מנת לסייע להם לעבור את הבחינה בהצלחה. עם זאת, המידע המוצע באתר מבוסס על פרסומי משרד החינוך אך הוא אינו מהווה תחליף למידע רשמי הנמסר ללומד על ידי בתי הספר. יש לברר עם רכזי המקצוע את חומר הלימוד וכל נושא אחר הקשור בבחינת הבגרות על מנת לוודא את דיוקו של המידע. בנוסף, סיכומים מסייעים בלימוד לקראת בחינת הבגרות אך אינם תחליף ללימוד החומר עצמו ובוודאי לא להכרות עם היצירות עצמן במקרה של ספרות. בכל מקרה האחריות על השימוש בחומר המפורסם באתר חלה על הלומד בלבד.

בהצלחה!

מועדון 27 – מיתוס או מציאות?

מה משותף לג'ימי הנדריקס, ג'ניס ג'ופלין, ג'ים מוריסון, קורט קוביין, איימי וויינהאוס? והאם בשביל תהילת עולם צריך למות צעיר? מיתוס מועדון 27

עוד דברים מעניינים:

מה ההבדל בין סימפתיה ואמפתיה?

האם זו "אמפתיה" או "סימפתיה" שאתם מביעים? בעוד שרוב האנשים נוטים להחליף ולבלבל במשמעות המילים, ההבדל במנגנון הרגשי שלהן חשוב. אמפתיה, היכולת להרגיש בפועל את מה שאדם אחר מרגיש, שונה