סיכומים לאוניברסיטה

אתר טקסטולוגיה מכיל מאגר של אלפי עמודי סיכום של חומרים אקדמיים מקורסים באוניברסיטאות ומכללות מכל רחבי הארץ ובמגוון רחב של מקצועות לימוד. כל הסיכומים באתר מבוססים על חומרי לימוד של סטודנטים שלקחו חלק במקצועות תוך שמירה על סטנדרט גבוהה כמה שיותר של איכות והיקף החומרים הנלמדים.

הסיכומים באתר בנויים במבנה של עמוד ראשי של כל קורס או נושא וכן של קישורים פנימיים בין עמודי הסיכום השונים. כלומר, על מנת להשתמש בחומרי הסיכום באתר ניתן לעבוד עם העמוד הראשי של הקורס או לשוטט בין עמודי הסיכום השונים שלו שמקושרים בניהם. שיטה זו מאפשרת למידה נוחה ואינטואיטיבית , "זורמת" ויעילה.

כאמור, באתר תמצאו מגוון גדול של סיכומים בנושאים שונים, מרביתם מתחומי מדעי הרוח והחברה אך לא רק. להלן רשימה של הנושאים העיקריים בהם תוכלו למצוא סיכומים אקדמיים וסיכומים לאוניברסיטה באתר.

סיכומים לאוניברסיטה באתר

פילוסופיה – מאגר ה סיכומים בפילוסופיה הוא אחד ממאגרי הסיכום הגדולים ביותר באתר והוא כולל סיכומים של עשרות קורסים בפילוסופיה החל מפילוסופיה יוונית, דרך פילוסופיה של העת החדשה ועד תיאוריה ביקורתית של זמננו.

מדעי המדינה- מאגר הסיכומים במדעי המדינה מכיל אף הוא מאות עמודי סיכום בנושאים של מדעי המדינה, פוליטיקה וממשל, יחסים בינלאומיים, פוליטיקה השוואתית, מדיניות ציבורית ועוד.

תקשורת – תחום לימודי התקשורת אף הוא תחום מרכזי במאגר הסיכומים שלנו והוא כולל מספר רב של קורסים בתקשורת החל ממבוא לתקשורת המונים, דרך היסטוריה של אמצעי התקשורת, תרבות פופולארית ועוד. כמו כן תוכלו למצוא במאגר סיכום מאמרים בתקשורת המכיל מאמרים רבים בתחום.

סוציולוגיה – גם לימודי  הסוציולוגיה מקבלים מקום נרחב במאגר הסיכומים שלנו עם מספר יפה של קורסים מסוכמים וכן מאגר של סיכומי מאמרים בסוציולוגיה.

פסיכולוגיה – בתחום  הפסיכולוגיה  באתר תוכלו למצוא סיכומי קורסים שונים בפסיכולוגיה החל ממבוא לפסיכולוגיה דרך פסיכולוגיה חברתית וקוגניטיבית ועד פסיכופתולוגיה.

יהדות ומחשבת ישראל – תחום נוסף שמקבל מקום מרכזי במאגר הסיכומים שלנו הוא התחום של יהדות ומחשבת ישראל.

ספרות – באתר תוכלו למצוא מספר סיכומי קורסים אקדמיים בספרות.

היסטוריה – המאגר מכיל מספר מצומצם לפי שעה של סיכומים של קורסים מתחומי ההיסטוריה.

כמו כן תוכלו למצוא באתר מאגר סיכומים של האוניברסיטה הפתוחה.

אנו מקווים כי הסיכומים באתר מועילים לכם וכי תעשו בהם שימוש טוב ומוצלח בלימודיכם ודרכם האינטלקטואלית.

ללמוד טוב יותר:

לקבל השראה:

להפעיל את הראש:

להשתפר: