בניית אתרים למתחילים – מדריך

בניית אתרים היא כבר מזמן לא רק נחלתם של מומחי מחשבים בעלי ידע בתכנות. כיום ניתן למצוא שפע של פלפורמות חופשיות על פי רוב שהופכות את האפשרות של בניית אתרים למתחילים לפשוטה הרבה יותר ממה שהיה בעבר. כיום כל הנושא של בניית אתרים למתחילים נגיש ביותר וכמעט כל אדם עם ידע מינימלי על מחשבים יכול לבנות אתר אינטרנט בקלות יחסית.

 

את הנושא של בניית אתרים ניתן לחלק לשני היבטים שונים אך קשורים. ראשית ניתן לדבר על בניית אתרים למתחילים דרך תוכנות בניית אתרים ורכישת דומיין כמו למשל בניית אתרים עם ג'ומלה או בניית אתרים עם וורדפרס. אפשרות אחרת של בניית אתרים למתחילים היא שימוש בפלטפורמות אינטרנטיות חופשיות כמו למשל שירותי בניית האתרים של גוגל המאפשרים לבנות אתר גוגל בנוחות רבה, אתרי בלוגים שונים או אתרי בניית אתרים כמו למשל וויבלי.

האפשרות הראשונה של בניית אתרים למתחילים על ידי קניית דומיין ושימוש באחת מתוכנות בניית האתרים הפופולאריות, ג'ומלה ו-וורדפרס, מצד אחד מאפשרת בניית אתרים מתקדמת יותר אך מאידך מצריכה גם השקעה כספית קלה (של רכישת דומיין) וגם השקעה בזמן ומאמצים בכדי ללמוד את התוכנות וכיצד לעבוד איתן. מאידך האפשרות של בניית אתרים למתחילים על ידי אתרי בניית אתרים כמו גוגל או וויבלי מצד אחד פשוטה ונוחה הרבה יותר עם ממשקי בניית אתרים ידידותיים למשתמש אך מצד שני אפשרות זו של בניית אתרים למתחילים מציע טווח מוגבל למדי של אפשרויות ושליטה על התכנים של האתר. כמובן, אפשרות מציעה בניית אתרים ללא השקעה כספית אך חשוב לציין כי כאשר בונים אתר עם אתרי בניית אתרים שם הדומיין הוא שם האתר ולא שם פרטי שלכם, אם כי לעיתים ישנה האפשרות במסגרת אתרי בניית אתרים לרכוש לבד דומיין ולהמשיך להשתמש במערכת בניית האתרים למתחילים של האתר.

לסיכום, בניית אתרים למתחילים כיום היא עניין הרבה יותר נגיש ופשוט משהיה בעבר אך עדיין כדאי להשקיע מחשבה בבחירת האפשרות המתאימה לכם בכדי לבנות אתר אינטרנט משלכם גם אם אין לכם יכולות יוצאות דופן במחשבים או בניית אתרים.

 

ראה: איך לבנות אתר אינטרנט

עצות לפרודוקטיביות מאריך פרום

האם להיות עסוק זה להיות פרודוקטיבי? לפי אריך פרום, פוריות אמיתית היא לא לעשות הרבה אלא לממש את מי שאנחנו דרך מה שאנחנו עושים

האם גם לבעלי חיים יש זכות לחיים?

הזכות לחיים היא הזכות הבסיסית ביותר שלנו, אך האם גם לחיות מגיעה להיות הבעלים של החיים שלהן? טיעונים פילוסופים לזכויות בעלי חיים

עוד דברים מעניינים: