בניית אתרים בחינם – המדריך השלם

בניית אתרים בחינם היא כיום שירות זמין כמעט לכל מי שיש לו מחשב וחיבור לאינטרנט. הימים שהם בניית אתרים הייתה נחלתם של אנשי מחשבים בלבד או מי שהיה לו כסף לשלם לאנשים מחשבים בעבור בניית אתרים תמו. כיום ישנם ברשת אתרים רבים ושירותים רבים המציעים בניית אתרים בחינם. כמה משירותי בניית אתרים בחינם הנפוצים והפופולאריים בישראל הם השירותים השונים של בניית אתרים שמציעה גוגל (גוגל בלוגר, גוגל סייטס), וויבלי ו-וורדפרס.

ישנם שני סוגים עיקריים של שירותי בניית אתרים בחינם. הסוג הראשון של שירותי בניית אתרים בחינם הוא כזה המציע לפתוח בלוג בחינם על פלטפורמה כזו או אחרת (גוגל בלוגר, וורדפרס, תפוז ועוד). העובדה ששירותי בניית אתרים בחינם באלו מאפשרים שליטה גבוהה יחסית במראה וצורת האתר הופכת אותם למעשה לא רק לשירותי בלוגים אלא לשירותי בניית אתרים בחינם של ממש. (לחצו כאן וכאן כדי לראות אתרים לדוגמא שנעשו עם שירות גוגל בלוגר).

הסוג השני של שירותי בניית אתרים בחינם הוא של אתרים פרופר, ומסוגו ניתן למצוא שירותים כמו גוגל סייטס ו-וויבלי. שירותי בניית אתרים בחינם אלו מאפשרים לבנות אתר מלא שיהיה גם אתר סטטי (להבדיל מבלוג שהוא אתר דינמי בעל מבנה כרונולוגי). (בכדי לראות דוגמא לאתר שנבנה בעזרת גוגל סייטס לחצו כאן).

אולם בניית אתרים בחינם עדיין מצריכה משהו מהאדם שרוצה לבנות אתר. בעוד שבניית אתרים בתשלום כוללת על פי רוב גם את השירות של עיצוב, סידור והעלאת תוכן לאתר, הרי שעם האפשרות של בניית אתרים בחינם אתם אלו שצריכים לעשות את כל העבודה של בניית האתר שיכולה להיות ארוכה. השירותים של בניית אתרים בחינם מציעים ממשקים נוחים (מי יותר ומי פחות) שברגע שלומדים אותם הם קלים למדי להפעלה. ישנם שירותים של בניית אתרים בחינם שמרוויחים על ידי שילוב פרסומות באתרים שלכם ללא בחירה שלכם וללא שותפות שלכם ברווחים. אולם שירותי בניית אתרים בחינם הרציניים (שוב, גוגל, וויבלי וורדפרס) אינם נוהגים כך ואפילו מאפשרים לכם (חוץ מוורדפרס) לפרסם בעצמכם מודעות באתר שלכם ולהרוויח בעזרתו כמה גרושים שיכסו את הזמן שהשקעתם בכדי לבנות אותו.

 

ראה גם: מדריך בניית אתרים בחינם

איך בונים אתר אינטרנט בחינם

מי היה קונפוציוס

קונפוציוס: הנער היתום שהפך להיות הוגה הדעות שעיצב את פניה של סין עד ימינו. מבוא לחיים ותורת החיים של קונפוציוס

עוד דברים מעניינים: