שיטות של קידום אתרים – סקירה כללית

כפי שכבר הבנתם, הנושא של קידום אתרים במנועי חיפוש כולל פעולות שונות ואפשרויות שונות שיכולות לסייע לכם לקדם את האתר שלכם במנועי חיפוש ובעיקר כמובן בגוגל. להלן תמצאו סקירה קצרה וממצה על הנושאים העיקריים שרלוונטיים לתחום של קידום אתרים. חלק מנושאים האלו יידונו בהרחבה בחלקים אחרים של האתר.

כאשר אנו מדברים על שיטות של קידום אתרים אנחנו צריכים ראשית לשאול מי מבצע את הפעולה של קידום אתר. התשובה כאן היא כפולה אך לא בת שתי אופציות. בכל מקרה מי שאחראי במידה רבה על קידום האתר שלו הוא בעל האתר שצריך לדאוג להתאים את התוכן והצורה של האתר לכללים של קידום אתרים במנועי חיפוש. בנוסף אל בעל האתר ישנם גם חברות קידום אתרים המציעות שירות בתשלום שיכול להשלים אך לא להחליף את המאמצים של בעל האתר עצמו. את הדיון שלנו בשיטות של קידום אתרים במנועי חיפוש נחלק לשלושה חלקים: צורה, תוכן וקשרי חוץ.

קידום אתרים במנועי חיפוש: צורה

הצורה של האתר היא אחד הגורמים המשפיעים על היכולת לעשות לו קידום במנועי חיפוש. בצורה הכוונה היא התאמת המבנה של האתר וצורת הקוד שלו לדרישות של מנועי החיפוש ולתקנים השונים של דפדפני הגלישה. חלק מהתוכנות של בניית אתרים מציעות אפשרויות התאמה כאלו באופן מובנה ומי שבונה אתר באופן עצמאי יכול להשתמש בהנחיות ההתאמה למנועי חיפוש המתפרסמות באופן תדיר בכדי לעשות קידום במנועי החיפוש השונים.

קידום אתרים במנועי חיפוש: תוכן

אחרי שצורתו של האתר הותאמה בכדי לאפשר לנו לבצע קידום אתרים במנועי חיפוש אנחנו צריכים לדאוג לתוכן. גוגל מדרגת אתרים בתוצאות חיפוש על סמך התוכן שלהם ומידת הרלוונטיות למה שהגולש חיפש. כך אנחנו צריכים לדאוג שהתוכן של האתר שלנו מתאים למה שהגולש מחפש בכדי להשיג קידום אתרים באופן מיטבי. את הרלוונטיות הדרושה לקידום אתרים אנחנו יוצרים בעיקר על ידי היקרות גבוהה של מילות מפתח בטקסטים המופיעים באתר והן על ידי קישורים חיצוניים ופנימיים המפנים אליהם שבהם נעסוק להלן.

קידום אתרים במנועי חיפוש: קישורים חיצוניים

אחד המרכיבים החשובים בכל מה שקשור לתחום של קידום אתרים הוא הקישורים המובילים אל העמוד המופיע באתר האינטרנט שלנו. ככל שיש יותר קישורים ומעמודים יותר איכותיים כך עולה הדירוג של העמוד והוא מופיע במקום גבוה יותר בתוצאות של מנועי חיפוש. קידום אתרים מתבצע לפיכך הן על ידי קישור פנימי בין העמודים השונים באתר והן על ידי השגת קישורים באתרים חיצוניים שיפנו אל האתר שלכם.

עמוד ראשי: קידום אתרים

חמש שאלות לזיהוי חרטטנים

חמישה כללי אצבע שיעזרו להם לזהות חרטא כשאתם פוגשים אותה ולהתמודד עם טענות ומידע שמוצג בפנינו. המדריך להמנעות מחרטטנים

בודהה על כך ששום דבר אינו קבוע

בודהה על איך נוכל להשתחרר מהסבל של חיינו אם רק נצליח להבין ששום דבר הוא לא קבוע ושהכל משתנה ונגמר, כולל אנחנו

עוד דברים מעניינים: