איך בונים אתר בוורדפרס – הסברים פשוטים

וורדפרס היא ככל הנראה תוכנת הבלוגים בקוד פתוח הפופולארית ביותר בעולם והיא משמשת מאות אלפי אתרים בעשרות שפות. הדבר הכי טוב בבניית אתרים עם וורדפרס, לבד מהעובדה שזוהי תוכנה מעולה עם למעשה אינסוף אפשרויות, הוא כמובן שהשימוש בוורדפרס לבניית אתרים הוא בחינם.

אז איך בונים אתר בוורדפרס? ובכן, ישנן כמה אפשרויות לבנות אתר בוורדפרס והן מתחלקות בין שתי אפשרויות עיקריות. דרך אחד לבנות אתר בוורדפרס היא על ידי פתיחת בלוג של וורדפרס שניתן לפתוח חינם באתר של התוכנה. האפשרות השנייה לבנות אתר בוורדפרס היא לקנות דומיין ואז להתקין עליו את התוכנה של וורדפרס שניתן כמובן להוריד אותה בחינם והיא מתעדכנת כל הזמן.

היבט נוסף שיש לשים לב אליו בהקשר השאלה איך בונים אתר בוורדפרס הוא שלתוכנה יש כיום לא מעט גרסאות ובייחוד שישנן גרסאות באנגלית ובעברית. בניית אתר בוורדפרס עם התוכנה באנגלית ככל הנראה יציע לכם יותר אפשרויות שכן התוכנה והתוספים שלה כמובן יותר מגוונים. מאידך בניית אתר בוורדסרס באנגלית עלול לעורר כמה בעיות בכתיבה בעברית ואולי אף יצריך אתכם לעשות התאמות דרך משחק עם הקוד (כלומר שפת התוכנה) של וורדפרס, משהו שיכול להיות מסובך למי שלא מבין מספיק ויודע על וורדפרס. לכן מזל שאנשים טובים תרגמו את וורדפרס לעברית וכיום ניתן לבנות אתר בוורדפרס בעברית.

בניית אתר בוורדפרס היא משימה יחסית פשוטה ולגמרי לא מסובכת בעבור אתר אינטרנט פשוט יחסית או בלוג סטנדרטי, אך מי שצובר מיומנות וידע בשימוש בוורדפרס (וזה די קל עם מעט השקעה!) יכול לעשות ניסים ונפלאות עם התוכנה ולמעשה השמיים הם הגבול בכל מה שנוגע לאפשרויות השונות של בניית אתר בוורדפרס.

הדרך הטובה ביותר להתחיל לבנות אתר בוורדפרס היא כמובן לגלוש לאתר של וורדפרס ולעקוב אחר האפשרויות השונות שמוצעות שם וההנחיות אודות איך לבנות אתר בוורדפרס. כאמור, אם רוצים אתר פרטי ולא אתר חינמי של וורדפרס צריך מבעוד מועד לקנות ולרשום דומיין שעליו תתוקן התוכנה של וורדפרס שתאפשר לכם לבנות את האתר שתמיד חלמתם עליו. בהצלחה!

 

עמוד ראשי: איך לבנות אתר אינטרנט

עוד דברים מעניינים: