איך לבנות אתר אינטרנט: קניית דומיין

הצעד הראשון וההכרחי בעבור כל מי שרוצה לבנות אתר הוא דבר ראשון קניית דומיין. רישום דומיין הוא למעשה קניית שטח נדל"ן אינטרנטי וזוהי כתובת האינטרנט שתשמש את האתר שלכם. כאשר אנו ניגשים למשימה של קניית דומיין אנו חייבים לחשוב על הכתובת שאנחנו רוצים וכאן יש כמה שיקולים שונים.

דבר ראשון עלינו להחליט האם אנחנו מעוניינים באפשרות של קניית דומיין ישראלי או שמא אנחנו רוצים רישום דומיין בינלאומי. הבחירה בין קניית דומיין ישראלי לבין דומיין בינלאומי תשתקף בסיומת של כתובת האתר שלנו, כאשר קניית דומיין ישראלי תקנה לנו סיומת כמו co.il, או net.il או org.il. רישום דומיין בינלאומי משמעו שכתובת הדומיין שלנו תהיה .com, .org וכו'. ישנה גם האפשרות של רישום דומיין בעברית. קניית דומיין בעברית היא אפשרות שנוצרה רק בשנים האחרונות ומציע אפשרות של סיומת co.il אך עם שם האתר עצמו שיופיע בעברית, ולכך כמובן יש כמה יתרונות שיתבהרו בהמשך המאמרים בבלוג זה.

אנשים רבים מחפשים את האפשרות של קניית דומיין בזול או רישום דומיין בחינם. אמנם ישנן מספר אפשרויות לבצע רישום דומיין בחינם אך יש להישמר מכל משמר מכל מיני שירותים באינטרנט המציעים קניית דומיין בזול או רישום דומיין בחינם שכן במקרה הגרוע אלו רמאויות לשמן ובמקרה הפחות גרוע אך גם גרוע בפני עצמו רישום דומיין בחינם או קניית דומיין בזול עלולים להיות במחיר מסוים של מגבלה על השימוש בדומיין או דרכים אחרות של ניצול הרצון שלכם לחסוך על קניית דומיין. במקרים רבים אנחנו מעוניינים באפשרות של קניית דומיין לכל החיים וכאן אין ספק כי רישום דומיין בחינם או קניית דומיין בזול עלולים להתנקם בנו ברבות הימים כאשר מקץ תקופה כלשהי נגלה כי למעשה ביצענו קניית דומיין בזול או רישום דומיין בחינם בשלב הראשון, אך לאחר מכן לפתע, לאחר שכבר בנינו את האתר שלנו, לפתע מבקשים מאיתנו תשלום שיכול לעלות על מה שהיינו משלמים אם היינו בוחרים באופציה של קניית דומיין לכל החיים.

קניית דומיין מתבצעת על ידי אתרים מיוחדים המציעים שירותים של רישום דומיין. לאתרים אלו של קניית דומיין ניתן להגיע דרך חיפוש בגוגל אך לפני שמבצעים רישום דומיין כדאי לברר קצת ולקרוא על ספקי השירות השונים בכדי למצוא שירות קניית דומיין מומלץ. תהליך של קניית דומיין הוא פשוט למדי וכולל שלב חיפוש ואישור הדומיין המבוקש, הרשמה ותשלום. ולאחר שביצענו קניית דומיין, אפשר להמשיך לשלבים הבאים של בניית האתר שלנו.

עמוד ראשי: איך לבנות אתר אינטרנט

מה ההבדל בין סימפתיה ואמפתיה?

האם זו "אמפתיה" או "סימפתיה" שאתם מביעים? בעוד שרוב האנשים נוטים להחליף ולבלבל במשמעות המילים, ההבדל במנגנון הרגשי שלהן חשוב. אמפתיה, היכולת להרגיש בפועל את

עוד דברים מעניינים: